"Kommer igen mot Brynäs"? Det kan du glömma, Skarin. Du får banka på din Duracelltrumma hur mycket du vill, på lördag ska jag dansa och sjunga när Brynäs krossar Timrå-sparrisarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Kommer igen mot Brynäs"? Det kan du glömma, Skarin. Du får banka på din Duracelltrumma hur mycket du vill, på lördag ska jag dansa och sjunga när Brynäs krossar Timrå-sparrisarna.
Mmmm, det luktar SM-guld.