Jag tänker sammanfatta kvällen med att det här var en riktigt dålig skitmatch. Dåligt tempo, dåliga passningar ja allt var dåligt. Två dåliga målvakter, sämsta domaren, nä nu orkar jag inte längre. Kom också ihåg Henkes friläge när det stod 4 - 3 på centraldisplayen. I en sån här skitmatch kunde det ha gått hur skitbra som helst med lite tur.
Krossa världens dåligaste Brynäs på lördag. Ska vi säga med 3 - 2.
Gonatt ZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZäta var i.a.f kung igår natt..ZzZZzzzZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZ Sovgott..ZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tänker sammanfatta kvällen med att det här var en riktigt dålig skitmatch. Dåligt tempo, dåliga passningar ja allt var dåligt. Två dåliga målvakter, sämsta domaren, nä nu orkar jag inte längre. Kom också ihåg Henkes friläge när det stod 4 - 3 på centraldisplayen. I en sån här skitmatch kunde det ha gått hur skitbra som helst med lite tur.
Krossa världens dåligaste Brynäs på lördag. Ska vi säga med 3 - 2.
Gonatt ZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZäta var i.a.f kung igår natt..ZzZZzzzZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZZ Sovgott..ZZZZZZZzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz