1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1875635

Sv: Apropå nånting...
{3627}: Typ...
Uppladdat:

500x0-58371da5-87fa-46ad-a548-cdb53c94f832.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Aftonbladet har frågat ut ordförandena i SHL lagens supporterklubbar, bland annat vilket lag dom vill ha upp från Hockeyallsvenskan. Förvånande nog fick Timrå fler röster än Leksand (5-4).

Brynäs Support Gävle:
– Timrå. De har spelat bäst i hockeyallsvenskan och borde gå upp direkt som seriesegrare.

Järnkaminerna:
– Jag tycker att Timrå förtjänat det efter den här säsongen men annars vore det kul att få upp Södertälje igen.

Wolfpack:
– Många vill ha upp Leksand för att de drar mycket publik, men jag vill ha upp Timrå. Vi blir alltid bra bemötta av Timrå och det brukar bli bra matcher.

North Bank Supporters:
– Det vore intressant med Timrå. Jag minns att det var trevliga matcher, både supporter- och spelmässigt.

Faleijs 1935 (ehhh??):
– Timrå verkar ha ett roligt ungt lag med fart och fläkt.

Övriga röster gick till Modo, Tingsryd, Troja-Ljungby och Vita Hästen

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer