1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1875982

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Sitter arto och hejar på lif? På riktigt?

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kattgubben: Det gör alla experter, känslan att Timrå spelar en otroligt effektiv hockey medans man får så lite positiv cred från media och "experter" gör mig riktigt optimistisk för framtiden, tvärtom vore värre. Om Tomas Ros och Mats Wennerholm skulle gå ilag och skriva en artikel om att vi inte har en chans mot Leksand i finalen så skulle saken vara biff, 2 x jinx av okunniga timråhatare.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kattgubben: Hela referatet går ut på huruvida Leksand är så pass bra att dom kan klara att gå upp till SHL. Vad Timrå gör för att stoppa dom är tydligen irrelevant. Som journalist skäms jag.

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kattgubben: Båda kommentatorerna har en ganska klar preferens för de blå och de försöker inte ens dölja det.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer