1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1876051

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Heisenberg: Det är jävligt skönt. Känns riktigt bra att vi lyckades vända idag så att Leksand fick något att tänka på. Deras första period var riktigt bra, men de fick också mycket av initiativet till skänks då vi inte var inne i tempot efter våra tidigare skräpmatcher.

Men vi växer in och tar över matchen mer och mer. Dessutom avslöjas Leksands svagheter ganska tydligt under de två sista perioderna, så jag tror att laget lärde sig mycket idag om hur man ska slå dem. Fortfarande finns det en hel del uppsida att plocka ut från såna som Dahlen och Lavoie som jag hoppas tänder till lite extra framöver.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: tycker inte att deras tyskar med ritola i spetsen är så mycket att hänga i julgranen men den som säger att dom spelar dåligt den ljuger styggt!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer