1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1876058

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
{DJ Hemp: Tråkig humor. Min åsikt. För övrigt har du väl sett marginellt med matcher i år, eftersom du heller ser gratismatcher på Sportkanalen än betalar för Timrå.

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Mappe skrev just ett fantastiskt bra inlägg som fick mig att radera mitt eget. Hubbe har därmed fått sitt svar och jag avslutar denna onödiga diskussion. Tack för det, Mappe! 🙂

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: Allvarligt! Ironin i Hempens inlägg var så uppenbar att till och med jag som är en av Hallands trögaste individer förstod och uppskattade den. Du skall inte förminska andra Tik-supportrars intresse med sådana nedslående kommentarer. De flesta av oss som hänger här inne följer TIK efter vår egen förmåga. Alla har inte möjlighet att närvara på alla hemmamatcher eller kan/vill pröjsa för C-Mores undermåliga produktion. Gör det oss till sämre supportrar för det? Det viktiga är väl ändå att vi uppskattar och passionerat följer samma lag. Det måste få finnas olika sätt att älska Timrå IK på! Fridens!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer