hubbenorlen: Är det nån du skall va sur på så är mig som Hempen gjorde ironi av. Det var i början av säsongen då det helt plötsligt stod i tidningarna att Haukeland var klar för nått lag i finska liga.
Hade säsongen innan varit med om att Mattson börjat svaja då tidningarna började skriva om att gmhan var klar för Frölunda(vilket visade sig stämma). Då kände jag att historien började upprepa sig och jag kläckte i ren frustration ut mig om att Haukeland var en legoknekt.
Jag är idag väldigt tacksam för vad Hauken har gett oss än så länge, men sen så borde det vara lite förståeligt att man reagerar då sådana rykten börjar så tidigt på säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hade säsongen innan varit med om att Mattson börjat svaja då tidningarna började skriva om att gmhan var klar för Frölunda(vilket visade sig stämma). Då kände jag att historien började upprepa sig och jag kläckte i ren frustration ut mig om att Haukeland var en legoknekt.
Jag är idag väldigt tacksam för vad Hauken har gett oss än så länge, men sen så borde det vara lite förståeligt att man reagerar då sådana rykten börjar så tidigt på säsongen.