Hoppas att du inte tror att jag ville dig något illa. Du är ju en av ledarskribenterna härinne numera. Minns bara att någon eller några kallade Haukeland för legoknekt men inte att just du var inblandad. Återigen var min ramsa bara ett ironiskt menat skämt i och med att jag tyckte att Haukeland svarade för en riktigt bra insats och som sista utpost var tryggheten själv och bidrog starkt till kvällens seger.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hoppas att du inte tror att jag ville dig något illa. Du är ju en av ledarskribenterna härinne numera. Minns bara att någon eller några kallade Haukeland för legoknekt men inte att just du var inblandad. Återigen var min ramsa bara ett ironiskt menat skämt i och med att jag tyckte att Haukeland svarade för en riktigt bra insats och som sista utpost var tryggheten själv och bidrog starkt till kvällens seger.
Men det fattade inte ”Hubbe lelle”... 🙁