AIK ser ut att ha det jobbigt. Är det Oskarshamn som greppat ledarflaggen i fortsättningsserien? Ett riktigt getingbo.
Fan vad skönt att slippa den.
Att leda mot Leksand med 2-0 i matcher inför en möjlig tredje avgörande i en troligtvis utsåld NHK-Arena känns fan sinnesjukt. Nästan så att man får nypa sig i armen.
Fall på knä inför Fredrik Anderson & universums härskare!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ett riktigt getingbo.
Fan vad skönt att slippa den.
Att leda mot Leksand med 2-0 i matcher inför en möjlig tredje avgörande i en troligtvis utsåld NHK-Arena känns fan sinnesjukt. Nästan så att man får nypa sig i armen.
Fall på knä inför Fredrik Anderson & universums härskare!