Eaxelsson: Man kanske kan planera lite med koner och sprayfärg på parkeringen någon timme innan insläpp så man sen har koll på vart man vill ha bilarna?
Tycho: Det skulle vara en stor del i att få tillbaks folk till arenan. Kanske t.om. be någon trafikplanerare att räkna ut hur man kan skylta om vägar under matchen så att utfart blir smidigare också.
Parkeringssituationen har kostat föreningen mycket publik och extraförsäljning genom åren.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer