Darret och bristen på rödvit hockey fram till nedsläpp nästa söndag är väl ungefär som att plötsligt ta bort knarket från en riktigt tung missbrukare.
Själv har jag provat röka isso, tälja roliga gubbar från uppsågade hockeyträklubbor, terapistapla höga pucktorn och slickat lim från gamla hockeybildsalbum.
Funkar dock dåligt för att bota abstinens och total hockeyångest...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer