1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1886536

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Smokey: Tyvärr kan ju inte Aftonbladets läsare rösta in oss i SHL utan nåt måste börja hända ute på isen. Vi kan ju börja med att ta vara på våra PP lite bättre. Sedan tycker jag vi borde prova att ta röd snabbare, köra dump and chase på KHKs stora sega backar INTE försöka spela oss igenom mittzonsgeggan de är så bra på att skapa.

Svarskommentarer

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
OlliJanne: Jag har aldrig sagt att Aftonbladet kan hjälpa oss till SHL.

Dom är endast en markör som visar vart hockeyn är på väg när bottenskrapet...
(i det här fallet kackerlackor, är det inte det dom har på bröstet?)

När bottenskrapet slutar försöka men ändå räddad av ett sjukt jävla system.

Vill man ha ett levande hockeysystem, där segrar och mål i längden betalar sig, då ska vinnaren av serien under upp och förloraren i serien ner.

Eller vad finns det för fördelar med att försvåra det?

Det är det som skapar Karlskrona och i längden hockeydöd. Eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer