Sputnik: Nu börjar pulsen smått stiga på vägen till Karlskrona. Fy vad skönt det skall bli att få se på livehockey utan Fredrik" KHK" Warg som tjatar om KHK:s förträfflighet...
Sputnik: Till alla er som tar er matchen ikväll så ska ni veta att vi som inte på ett eller annat sätt kan ta oss dit så är vi med er i tanken och ger er ännu mer styrka. Timrå IK är dom bästa..............Önskar er och laget lycka till från oss hemma supporters
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.