eltifoso: Det här är ju faktiskt bara hockey men... det är svårt att ta in. Som Kristoffer skrev upprepade gånger så får man upprepa det för sig själv, vi har avancerat.. En annan brukar ju ha mest koll på hur många poäng det är ned till negativt kval... då blir det svårt att förstå den här utgången på säsongen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En annan brukar ju ha mest koll på hur många poäng det är ned till negativt kval... då blir det svårt att förstå den här utgången på säsongen.