Kulltorp: Räcker tydligen inte med att vi hade 2 av dom bästa juniorerna i hela ligan samt lägst medelålder. Men såklart, det har hon säkert koll på ;)
Inlägg: 1892702
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8179}: har du kollat länken? Hon tyckte att de juniorer som under året fått speltid borde ha fått åka med planet och se matchen på plats i Karlskrona eller åtminstone fått vara med och avtackas på torget. Fair point tycker jag.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Bara jag som stör mig på att det står "Senast: Förlust mot IF Björklöven" här till höger? Borde ju stå "Vinst mot Konkurs HK! Vi är tillbaka!" istället :)
+ 4