Tror ni Nubben tackar ja? "Timrå IK tog sig till SHL och lagbygget är i full gång. Nu erbjuder klubben sportchefen Kent Norberg en heltidstjänst för att kunna satsa fullt ut på hockeyn igen. – Jag kommer att bestämma mig till veckan, men jag jobbar ju på ändå. Jag är inte en person som bara kan skita i saker, säger Kent Norberg."
luffaren: Klart han gör. Kan aldrig tro annat. Han måste kanske kolla med den andra arbetsgivaren om en ev. tjänstledighet mm först. Det är ju detta han brinner för i grunden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Timrå IK tog sig till SHL och lagbygget är i full gång.
Nu erbjuder klubben sportchefen Kent Norberg en heltidstjänst för att kunna satsa fullt ut på hockeyn igen.
– Jag kommer att bestämma mig till veckan, men jag jobbar ju på ändå. Jag är inte en person som bara kan skita i saker, säger Kent Norberg."