Angående musiksidan så hänger jag på med en sidonot här: Jag tycker de borde fundera på om det inte finns något från "Two steps from hell" som kan passa in i t.ex. spelarintro eller liknande. En grupp som fokuserar på episka filmtrailers bör väl ha potential att fördela samma känsla inför en hemmamatch?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tycker de borde fundera på om det inte finns något från "Two steps from hell" som kan passa in i t.ex. spelarintro eller liknande. En grupp som fokuserar på episka filmtrailers bör väl ha potential att fördela samma känsla inför en hemmamatch?