Timrå twittrar att de är en högerskytt då går Sebastian Olsson och Rickard parlmberg bort. Av sms konversationen att döma är de ett nyförvärv och inte en förlängning så Kinnvall och Berglund går bort.
För första gången denna silly kan jag bli överraskad då jag inte känner att jag har en aning om vem de kan vara. SKOJ!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
För första gången denna silly kan jag bli överraskad då jag inte känner att jag har en aning om vem de kan vara. SKOJ!!