Knylan: Jo det har du nog rätt i. Angående våran trupp så är man ändå försiktigt optimistisk, speciellt om vi lyckas träffa rätt på målis och "förstecentern". Man är ju skapligt nyfiken på vad han har på gång där Nubben. 🙂
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Angående våran trupp så är man ändå försiktigt optimistisk, speciellt om vi lyckas träffa rätt på målis och "förstecentern". Man är ju skapligt nyfiken på vad han har på gång där Nubben. 🙂