Karlsson74: Att få spela i Timrås tröja, att få komma in i en kokande NHK arena , att vi supporters ger vårt stöd i alla lägen då ska man vara en hungrig och målmedveten spelare som vill framåt och utvecklas som spelare. Vi vill inte ha några penning jagande losers även om dom har ett förflutet i Timrå för dom saknar Timråhjärta och är inte värda vår kärlek. Tack J. Dahlén du följde ditt hjärta och struntade i plånboken och det är så man blir odödlig i ett supporters hjärta.Lycka till i NHL.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi vill inte ha några penning jagande losers även om dom har ett förflutet i Timrå för dom saknar Timråhjärta och är inte värda vår kärlek.
Tack J. Dahlén du följde ditt hjärta och struntade i plånboken och det är så man blir odödlig i ett supporters hjärta.Lycka till i NHL.