1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1900258

Sv: Silly Season 2018/2019
timråhockey: Tveksamt, han är ytter och det är en center som ska in.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
rabalder:Folk pratar om att Lill-Strimma borde få en staty i Timrå... Vettifaan om inte Nubben trots allt är en starkare kandidat. Få personer har väl gjort så mycket för Timrå som honom? Framför allt i modern tid.

Just som man hade förlikat sig med det faktum att vårförstemålis skulle vara någon amerikan med ett svåruttalat efternamn och vars högsta merit är att han en gång nästan köpte biljetter till en NHL-match landar Nubben Svedberg. Wow. På riktigt alltså.

På förhand har vi ett jävligt starkt målvaktspar. Imponerande och hatten av för alla som löst den här rekryteringen!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer