1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1900494

Sv: Silly Season 2018/2019
Duncan: Man får ta det som det är, SHL redan i år var ju en jävla bonus. Inget el ingen var nog eg riktigt förberedd på det men nu gäller det att hantera uppgiften. Och det är lite balansgång på slak lina, gasa och bromsa samtidigt. Det ska byggas ett slagkraftigt lag men utan att det i slutändan landar i äventyrad ekonomi. Jag tycker känslan är att ansvariga så här långt agerat med förnuft och fötter på jorden. Satsat krutet där det är viktigast, som t.ex målvakt. Ge oss bara en toppback så är vi helt i hamn. Alternativt Lander, med honom skulle vi krossa värvningen av E. Gustafsson som seriens på förhand bästa.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Inte bara balansgång vad gäller ekonomi kontra x antal 'stjärnspelare'. Känns som det också kan dränera lagsammanhållning och talangfabrikationen/förädlingen som var fallet då för 6-7 år sedan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer