Knylan: Jag håller helt med om att han med råge har dragit sitt strå till Timrå-stacken. Men det känns som att han med några kvartars extra träning varje pass på en avslutsvariant skulle kunna ha 3-4 mål i boxplay per säsong. Kommer man ensam med målvakten så ofta som han gör tycker jag att det borde vara värt det.
Ja placeringen gör mycket i att han blir fri så ofta!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja placeringen gör mycket i att han blir fri så ofta!