Duncan: Alltså allt såg väl lite bättre ut. Fortfarande är Kinnvall en gigant, jag tror på landslaget i år. Kul att Hållander sätter 2 kassar. Fortfarande en oas av felpass, pucktapp, felbeslut och ett duttande med puckar. Ett par missade frilägen, som man måste sätta i SHL. Vi kommer närmare SHL klass men det är så långt kvar. Som sagt, SCA cupen måste visa ngt helt annat annars blir jag orolig. Växjö i hemmapremiären kan bli en riktig stjärnsmäll annars.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fortfarande en oas av felpass, pucktapp, felbeslut och ett duttande med puckar.
Ett par missade frilägen, som man måste sätta i SHL.
Vi kommer närmare SHL klass men det är så långt kvar.
Som sagt, SCA cupen måste visa ngt helt annat annars blir jag orolig. Växjö i hemmapremiären kan bli en riktig stjärnsmäll annars.