Heyerdal: Nämn inte Strålman i samma mening. Han är fortfarande en klassback i NHL. Men visst, på HA-nivå är naturligtvis Enström en förstaback, fast knappast nån messias.
JobbaPuck: TE har iaf gjort mer poäng i ett sämre lag än AS så vet inte om du har belägg för påståendet o åldersmässigt skiljer det ett år, men ingen garanti finns hur nån av dem ska lyckas i nya ligor o andra miljöer
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer