JobbaPuck: TE har iaf gjort mer poäng i ett sämre lag än AS så vet inte om du har belägg för påståendet o åldersmässigt skiljer det ett år, men ingen garanti finns hur nån av dem ska lyckas i nya ligor o andra miljöer
Heyerdal: Nä men vafan grym värvning, det lär ju bli minst SM guld igen...Hoppas domarna lyssnar bättre i år...Heart of hockey är ju fantastiskt, man kan ju inte ha minioner som domare, vem behöver tre kronor när MoDo finns..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...