1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905276

Sv: Apropå nånting...
Knylan: jo jag vet, men Enqvist är ju som spökplumpen på plan- syns inte!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8515}: Nä, så är det. Jag kan knappt minnas en sekvens med honom under förra säsongen men hans förmågor anses väl ligga i den delen av spelet som ”inte syns”. Men han är givetvis ingen vi förlängt med om inte Nubben gjort det redan under förra säsongen när han förmodligen visste att typ Johnsson var förlorad.

Sv: Apropå nånting...
{8515}: nubben går iallafall ut med att nyförvärvet kommer att gå på artistskatt och dessutom ett korttidskontrakt på en spelare till som ska ersätta Carlsson. Defensiva backar.

Sv: Apropå nånting...
{8515}: 2 backar i princip klar enligt Nubben.

Sv: Apropå nånting...
Allvarligt talat, varför måste man behöva kolla på Banjo TV? Blir lätt illamående av sändningen från SCA cupen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer