1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1905354

Sv: Apropå nånting...
{8515}: Nä, så är det. Jag kan knappt minnas en sekvens med honom under förra säsongen men hans förmågor anses väl ligga i den delen av spelet som ”inte syns”. Men han är givetvis ingen vi förlängt med om inte Nubben gjort det redan under förra säsongen när han förmodligen visste att typ Johnsson var förlorad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Man kan vara snål, också kan man vara dumsnål. Vilken kategori av dessa väljer Timrå att vara? Känns som vi hade kunnat haft samma lag som vi har nu (nästan) om vi hade spelat i allsvenskan. Som sagt - vart tog pengarna vägen? Extraintäkterna från kvalet? SHL och tv-pengarna? Jag förstår att man inte vill äventyra ekonomin men detta känns bara dumsnålt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer