1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1906168

Sv: Apropå nånting...
Duncan: Och det där klassiska citatet som får typ all annan hockeyångest att framstå som dansande sockerdrickadrickandes flickscouter, det hittade jag i en annan skribents inlägg här på HS.

Men jag förlåter alla ”grågubbar”! Jag förstår ångesten och rastlösheten. Börjar själv känna abstinensen. Vi vill så jävla mycket! Och vi älskar Timrå IK!

Giv oss frid. Vinn!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: den eviga kampen mellan gott och ont, lallande fånar och domedagsdysterkvistarna är igång igen :)

Sanningen bör ligga någonstans därimellan. Som du säger så tror jag att alla vill föreningen väl, det är nog mer en fråga om livsåskådning. Om glaset är halvfullt eller halvtomt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer