Jåkkinen: Lite som med drevet med våran bortastå. Sen håller Linköpings och Växjös om inte sämre klass.. Fattar inte varför det va så viktigt från Mrmadhawks håll när det gäller just Timrå, men sen blunda för andra klubbar?!?
Sputnik: Mm, drevet mot vår bortastå skapade en hel del negativ publicitet sen nu med publiken. Skapligt onödigt om det skulle visa sig bli en godkänd siffra ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer