1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1907933

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Mm, drevet mot vår bortastå skapade en hel del negativ publicitet sen nu med publiken. Skapligt onödigt om det skulle visa sig bli en godkänd siffra ikväll.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: media verkar ju älska att skriva skit om TIK. Först kraxar de om konkurs, sedan passar inte "ap-buren" på bortastå och nu är det tydligen publik-kris också. MEN om det mot all förmodan blir lapp på luckan ikväll så lär de ju inte gå ut imorgon och berätta om den fantastiska publiken i NHK direkt. VI MOT DOM - och de kan dra åt H..vete ;-)

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen:om det blir mycket folk i kväll så hoppas jag dom kommer tillbaka fast dom får åka puckelpist på parkeringen, åkte där nu och det var inte kul
Heja Timrå !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer