1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1908039

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2018-09-20
Första 15 är kanske den bästa period vi gjort på flera år, vi är bättre än svenska mästarna och spelar enkelt utan misstag. Sista 5 är katastrof, precis som vi föll ihop mot LHC. Tack och lov håller vi ut.

Guter, spelar han? Vad fan får vi för pengarna?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2018-09-20
{297}: Skönt med paus så de får snacka ihop sig. Jag har inte sett en enda minut, men jag lyssnade på sista 5 i första. Låter betryggande med din beskrivning dock. Högt tempo och klokt försvarsspel som på den gamla goda tiden, dvs. i mars i år.
Kämpa Timrå!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer