Woody Jokinen: ja låg siffra men jävlar vilket drag det är här på plats! Klacken har verkligen nått en ny dimension då hela sektionen utnyttjas, riktigt roligt!
Jockz: Härligt! Jag räknar med att klämma in en hemmamatch i december. Då räknar jag med att vi ligger i mitten tabellen och de stora drakarna har Timrås sensationella inledning av säsongen på alla löpsedlar! Håll grytan kokande!
Jockz: Inte lika stabilt i andra men ändå tillräckligt stabilt för att vi ska hålla undan. Gud vad jag önskar det här laget en vinst ikväll. Blir en nagelbitare i tredje.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer