Nu får ni fan steppa upp i tredje. Har pengar på en etta just pga att ni har en match i benen och går på rus i första hemmamatchen för säsongen och att Växjö har premiär och all press på sig, dom ska ju bara vinna enligt alla.
Men i andra verkar rosten ha släppt för dem, skönt att svedberg står emot än iaf. Upp en nivå i tredje nu så ettan håller.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu får ni fan steppa upp i tredje. Har pengar på en etta just pga att ni har en match i benen och går på rus i första hemmamatchen för säsongen och att Växjö har premiär och all press på sig, dom ska ju bara vinna enligt alla.
Men i andra verkar rosten ha släppt för dem, skönt att svedberg står emot än iaf. Upp en nivå i tredje nu så ettan håller.