hockeyärnice: Har suttit här och smygläst men kände att det var dags för en användare även för mig. Måste instämma med hockeyärnice! Det jobb klacken gjorde igår var imponerande.. Ni stod och eldade på hela ståplats, speciellt i 3e perioden och fick faktiskt stundtals med de flesta! Fortsätter ni så här så kommer hela västra stå sjunga på slutet av säsongen! Visst, pubilksiffran kan man ha många åsikter om men nog fan lät det som ett fullsatt NHK. Det här gör allt för inramningen, dem 4200 som kom och såg spektaklet kommet garanterat känna ett sug nästa hemmamatch!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Väl mött alla tikare!