Matsg: Tänker köpa några aktier , men har inte anmält intresse än. Hoppas vi är fler som tänker likadant.
Snart hänger den ny mediakuben på plats. Man får väl hoppas på att Klubben har en plan för hur denna händelse skall kunna maximeras i media så att publiken sluter upp. Han man "väldens" största Mediakub så skall det fan märkas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänker köpa några aktier , men har inte anmält intresse än. Hoppas vi är fler som tänker likadant.
Snart hänger den ny mediakuben på plats. Man får väl hoppas på att Klubben har en plan för hur denna händelse skall kunna maximeras i media så att publiken sluter upp.
Han man "väldens" största Mediakub så skall det fan märkas.