Nisse1: Om man ska se något positivt så är det att det bara är 2-0, då såväl Brithén som Widing redan borde ha avgjort. Nu återstår bara frågan om NHL-Wedin verkligen kan vända detta?
Om man bara kan få in ett mål så kommer det bli ett väldigt nervöst Rögle, med tanke på deras utsatta läge i tabellen. Det självförtroende dom visar upp just nu är väldigt bräckligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...