1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915613

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
bisterfinnen: Bistra men kloka ord ;-)
Med senaste matcherna i minnet ska vi också nyansera vilka förväntningar de flesta av oss hade inför säsongen. Då stämmer poängutdelningen på de sista 4 matcherna ganska väl överens med inför-säsong-förväntningar.
Det som gör att det svider lite mer än det borde göra är väl hur det sett ut på isen i ett viktigt dubbelmöte mot ett lag som kanske, eventuellt, potentiellt är ett av 2-3 lag som vi rimligen skulle kunna ha bakom oss i slutet av säsongen. Även den insiprerade starten i första 4-5 omgångarna gav oss kanske aningen falska förhoppningar.
Nu kan vi fans bara bita ihop och stötta realistiska insatser o resultat. Vad viktigare är att ALLA i laget också förstår vad som krävs i varje byte, ödmjukhet o stenhårt jobb. Det är vår chans. Trumma in LillKenta mantra om och om och om och om..... ...igen

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...