Finns det någon där ute som är duktig på att redigera videos? Tänkte försöka få ihop en liten videotribute tills på lördag när Didrik och Johnsson kommer på besök för första gången för att visa lite tacksamhet till att de hjälpte oss upp i finrummet igen. Tänker mig en kort videosnutt på 40-50 sek som kan visas innan nedsläpp eller typ i ett powerbreak eller något likande. Har fått ett OK från Timrå om det här, bara jag fixar videon så skulle de försöka göra något bra utav det.
Kolla på bifogad länk så förstår ni på ett ungefär vad jag menar.
Någon som känner sig manad att hjälpa till och besitter kunskaper om sånt här? Svara här eller i ett privat meddelande! :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer