1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1915877

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
Öndulat: Tänkte ungefär likadant. Det här ser ut som att de väntade 5 sista lagen har parkerar där nu - med reservation för ordningen. Kan det stanna såsom nu vore det optimalt m Timråögon. Lätt att bli förblindad av starten. Vi har inte känts ”speediga” de senaste matcherna. Det är vad som oroar mig mest. Inte pigga, optimistiska och riviga. Snarare trötta, dump and chase-ande och planlösa. Men det kanske förhoppningsvis bara är en rekyl från den fina starten.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2018-10-20
lincoln: En utopi att kunna vara "speediga", riviga och pigga varje dag och i 52 omgångar. De dagar vi inte får ihop de bitarna blir det jobbigt, det är rätt klart att de lag som har en lönebudget på + 20 miljoner har en fördel när vi tex kommer in i mörka November, 3 matcher i veckan, man har kommit in i lunken och energin tryter, det är då spetsen kommer in. Den har vi idag för lite av idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...