Puckat: Det hade varit snyggt att göra en ”tribute” till dom som hjälpte klubben upp i SHL och som sedan inte fick fortsätta, typ Dahlroth.
Johnsson och Strömberg i all ära men dom signade ju faktiskt med konkurrenter under brinnande slutspel/slutet av säsongen (?) och har idag en fet lönecheck. Man skulle kunna vänta med en tribute tills dom signar med Timrå igen när deras nuvarande kontrakt går ut (om det sker).
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Johnsson och Strömberg i all ära men dom signade ju faktiskt med konkurrenter under brinnande slutspel/slutet av säsongen (?) och har idag en fet lönecheck. Man skulle kunna vänta med en tribute tills dom signar med Timrå igen när deras nuvarande kontrakt går ut (om det sker).