1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916507

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{297}: yes och yes....nu fick vi lite tryck...

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
Positivt: sämre motstånd kunde vi inte möta.
Negativt: vi är usla i egen zon.
Helvete, så vi krånglar till det! Och Falks vallning...herregud.
Blir lätt uppgiven när jag ser detta. Vårt igelkottsförsvar verkar funka sisådär i SHL. Framförallt är vi inkapabla att snabbt spela oss ur press. T o m mot detta Örebro som är de sämsta checkarna hittills. Här måste Freddan tänka till och agera skyndsamt. Vi får i princip inga spelvändningar. Och det är för mycket stirra puck i defensiven.

Nej, det måste snäppas upp nu. Örebros uselhet till trots - annars åker vi hem med 0 poäng.

Kom igen nu, för faen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer