1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614982 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916518

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
{297}: håller med...det är f-n inte kul o skylla på domaren......men haaalllllååååå

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2018-10-25
erathoo: äh det är ju samma i nästan varje match. Såg en match mellan HV71 och Färjestad (tror jag) där hv-spelaren slår av sin egen klubba mot isen, 2 decimeter från närmaste motståndare och åker ut två min för slashing. Igår slog en modospelare klubban i ansiktet på en södertäljespelare bakifrån då han ska starta ett anfall och linjedomaren är tvungen att åka till huvuddomaren och påminna honom om att ta utvisning.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer