Woody Jokinen: Själv tror jag det är i anfallet en stor del av problemet är. Det blir jäkligt tungt för försvarna när pucken aldrig fastnar i anfallszon. Det blir uppspel till någon som kör rakt in i 2 försvarare och så har vi en kontring.
Vi skulle behöva någon som kan utamana och skapa yta själv...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det blir uppspel till någon som kör rakt in i 2 försvarare och så har vi en kontring.
Vi skulle behöva någon som kan utamana och skapa yta själv...