EXPLORERSMÅLAND: Jaha.. då är vi där. Där vi förväntades vara men man ändå närde förhoppningar om att inte hamna där. Nu måste ledarstab och trupp visa att de har den mentala styrkan att vara slagpåsar kanske under flera månader och ändå kunna nollställa sig och topprestera i ett allt mer reellt kval. Kämpa Timrå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu måste ledarstab och trupp visa att de har den mentala styrkan att vara slagpåsar kanske under flera månader och ändå kunna nollställa sig och topprestera i ett allt mer reellt kval.
Kämpa Timrå!