Nisse1: Hampus Larsson håller då bra klass! Men vart har farten, det hårda jobbet o försvarsspelet tagit vägen???😈 Och sen verkar det blivit lite menlöst. Man står ju inte upp för varandra för Djävulen 😈!!! Nu jävlar vill det till uppryckning i de två kommande hemmamatcherna annars ser det helmörkt ut...!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men vart har farten, det hårda jobbet o försvarsspelet tagit vägen???😈
Och sen verkar det blivit lite menlöst. Man står ju inte upp för varandra för Djävulen 😈!!!
Nu jävlar vill det till uppryckning i de två kommande hemmamatcherna annars ser det helmörkt ut...!