hubbenorlen: kom igen nu gott folk . Vi visste att det skulle bli tufft men så länge vi tar poäng hemma med den röda väggens hjälp så är det lugnt. Jag litar på Freddan ,nubben och laget ,vi glömmer det här och tar HV på lördag. Kom ihåg.....vi är Timrå och vi ger aldrig upp !!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag litar på Freddan ,nubben och laget ,vi glömmer det här och tar HV på lördag.
Kom ihåg.....vi är Timrå och vi ger aldrig upp !!!