1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1916861

Sv: Apropå nånting...
{hubbenorlen}: du har så rätt det är för mycket negativt här och vi måste försöka vända det mot ett positivt tänkande. Vi är ju i SHL för sjutton......gå in och titta på en Pantern hemmamatch som ser ut att spela i en tom lagerlokal.....tala om att bli deppad.
Nä nu stöttar vi varandra för vi visste att det skulle bli tufft.......vi var och ÄR Timrå och vi ger ALDRIG UPP.
I kväll visar vi att den röda väggen aldrig ger sig.......jag ger inte upp....vi ska kämpa.....i varje match för varje poäng så kom igen nu gott folk!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Veteranolle: Forza TIK!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...