Kulltorp: Otur att det var just Didrik som sänkte en av våra......Tur att det inte blev någon hyllning. Didrik spelade precis som han ska göra d.v.s. han gjorde allt för att hans klubb skulle vinna och att det var Timrå som stod för motståndet spelade ingen roll om någon nu trodde det.Då var då och nu är nu så är det bara. Heja Timrå !!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...