1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1917827

Sv: Apropå nånting...
Guter åker tydligen med Lule-bussen upp redan i kväll direkt efter matchen. En 30-åring som brillierade (Nåja) i Karlskrona och hamnade som missförstådd storfräsare i kollektivet unga Timrå IK.
Nu går han för SM-guld med Luleå medans vi krigar vidare för att undvika, eller överleva, ett helvetes kval.
Det är inte lätt att vara stjärna i ishockey.
Känn ingen press Luleå;)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Med alla skador, att Lundeström stannar i NHL och att Cehlin ev är körd resten av säsongen etc så är jag glad om vi ens tar oss till slutspel....SM-glud känns sanslöst långt borta för Luleå! Med 3 poängssystemet kan man dessutom snabbt rasa (eller stiga) i tabellen och jag sneglar fortfarande nervöst nedåt mot det sista kvalstrecket ska jag erkänna :P

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer